মাখন চুৰি কৰি খাইছিল ৷ কাজেই তোমালোক দুজনে মিলি মুছলিম চোৰজনৰ হাত কাটি দিয়া ৷" হিন্দু আৰু শিখ চোৰ দুয়োজনে সন্তুষ্ট হৈ মুছলিম চোৰ বন্ধুজনৰ হাত এখন কাটি দিলে ৷ গৃহস্থই এইবাৰ হিন্দু চোৰজন লৈ চাই ক'লে- “চোৱা শিখ সকল হ'ল হিষ্ট-পুষ্ট, শক্তিশালী আৰু তেওঁলোকৰ ধৰ্ম গ্ৰন্থ মতে চুৰি কৰা হ'ল মহাপাপ ৷ আমি দুয়ো মিলি কুলঙ্গাৰৰ ভৰি ভাঙি দিও ৷" কথা মতে কাম ৷ দুয়ো মিলি শিখ চোৰ গৰাকীৰ ভৰি ভাঙি দিলে ৷ এইবাৰ খ্ৰীষ্টান গৃহস্থই ক'লেঃ “চুৰিৰ অপৰাধত যদি মা যশোদাই পুত্ৰ শ্ৰীকৃষ্ণক উৰালত বান্ধি থ'ব পাৰে তেন্তে তই কোন কুটা বে !"
Assamese comedy story
চোৰক মোৰে পালে কনিষ্টবল বিনয় চলিহাৰ মনত চিন্তা এটাই দোলা দি উগুল-থুগুল লগাইছে ৷ কিছুদিনৰ পৰা পত্নী কেতেকীয়ে খেচখেচাই কাণ ঘোলা কৰিছে ৷ পাটৰ শাড়ী এখন লাগে ৷ সিদিনা অ' চি চাৰৰ ঘৈণীয়েকে পিন্ধি আহিছিল, বৰ ধুনীয়া লাগিছিল, যেন অসমীয়া ছবিৰ খাটি নায়িকা ৷ তাইও যদি তেনে সাজ পিন্ধে নিশ্চয় ধুনীয়া লাগিব ৷ এৰা ! সেয়াতো হয় ৷ পৃথিৱীৰ কোনজন মানুহেনো নিজৰ লগৰীজনীক ভালকৈ খোৱাই-পিন্ধাই ৰম্ভা-মেনকাৰ দৰে হোৱাটো নিবিচাৰে ! পিছে আয় চাই ব্যয় কৰিবলৈ যাওতে লাগে কৰুক্ষেত্ৰখন ৷ সাত নমস্কাৰ একেলগে জনাই টালি-টোপোলা বান্ধি যাবলৈ ওলায় মাকৰ ঘৰলৈ সস্তীয়া বাহাদুৰী ৷ বছৰেকীয়া উৎসৱ সমূহত বিচৰা মতে কাপোৰ-কানি দিব নোৱাৰিলে তেতিয়া কথাই বেলেগ— " উৎসৱৰ দিনতো যদি কাপোৰ এযোৰকে দিব নোৱাৰে তেন্তে বিয়া পাতিছে কিয় ! বিয়াৰ আগত বোলে হেন আছে তেন আছে, অমুক দিম তমুক দিম এতিয়াহে ... ঘটি-বটি-লটি-ঘোটা ৷ ইপিনে টানিলে সিপিনে উদং, সিপিনে টানিলে ইপিনে উদং হুঁ ৷" কেতেকীয়ে আজি কৈ পঠিয়াইছে শাড়ী এখন আনিব নোৱাৰিলে চৌকাত জুই নজ্বলে, ঘৰৰ দুৱাৰ মেল ...
Comments
Post a Comment